2017年5月10日星期三

草本酵素再生術@菅式美容KAN'S BEAUTY

相信大家對海藻矽針都有相對既認識法,大部份人做完都大讚效果明顯,去除老化角質,活化細胞更新…如果有一個療程比海藻矽針效果高出5~6倍,你又會唔會有興趣試下呢?
講緊咩?講緊嘅就係式美容KAN'S BEAUTY嘅獨家草本酵素再生術~整個療程所使用既產品,包括洗面奶,化妝水等都係使用草本酵素再生系列(KanSadako Herb Peeling)

此系列是菅式美容創辦人菅貞子院長多年研製,經過嚴格臨床安全測試。天然植物酵素能令肌細胞前所未有的活性化,而且成分全是天然草本,由其適合敏感性、暗瘡性及油性皮膚。
清潔面部時,美容師會詢問最想改善既位置,以及講介療程既療效同注意事項~
簡單清潔面部後,美容師先用儀器幫我吸除表面上嘅污垢及暗瘡粉刺。之後,就會進入療程嘅重點!
係落草本酵素之前會同時開著蒸臉機,一嚟可以減低痛楚感,二嚟可以令毛孔擴張增加對草本酵素既吸收。
一開始就有講過佢同海藻矽針有所不同,海草矽針嘅質感比較有幼細,好似細沙粒咁。但係草本酵素就好似粒粗鹽咁,而且痛楚感亦比較大。美容師首先會幫你全面塗上草本酵素,然後加以按摩,喺暗瘡或重點位置上更會重點關注及多按摩。
按摩嘅時候係真係Feel到好痛,不過為左靚靚…… 按摩之後就會敷上面膜,敷面膜時並唔會抹走酵素,因為面膜除咗保濕降紅之外,仲會增加酵素吸收。敷面膜嘅呢段時候,面部肌肉終於可以好好咁休息下~~
草本酵素再生術能令肌膚的更新週期由28日縮短到7日,療程後48小時是肌細胞最活躍,生長因子產生抗氧化及細胞修復。所以喺療程之後一定要勤敷保濕面膜,同埋做好防曬措施!
療程後第3日開始出現有少量嘅脫皮情況,而第4日就更為明顯。不過無需要擔心會影響皮膚變薄, 因為呢個係老化角質嘅剝落現象。亦都唔需要擔心護膚問題,只要繼續勤做補濕,搽防曬保護就可以啦~
第6,7日,所有脫皮現象過去後,去除左老化角質嘅肌膚較幼嫩白滑,而且對護膚品吸收力亦比之前強,就連過去嘅暗瘡印亦有退印現象。果然忍痛過後就有美好嘅將來~


***“2017年4月20日起,演藝紅人陳自瑶小姐獲邀成為菅式美容(Kan's Beauty)的代言人,推崇真輪廓,做最真的自己。

2017年5月,菅式美容於觀塘泓海廣場開設新分店,觀塘分店設有10多間房間,比其他分店更大更光猛。

分店地址: 觀塘成業街6號泓富廣場10樓01-03室
查詢及預約:2602 1833"



免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!