2017年6月3日星期六

一級棒的修復精華@SO JOLI BHP Essence

聽講佢一出就會賣斷貨!聽講嗰嗰用咗佢都大讚,好評如潮!!究竟佢係邊個?係咪真係咁勁?
佢就係SO JOLI BHP Essence, 由日本製造, 獨家專利成份-新型人體幹細胞成分ACM,高效修復受損肌膚細胞。
一大包入面有20小包,每小包均為獨立包裝(1.3ml),出街去旅行都方便~
精華呈米水色狀,吸收度快,清爽不油膩~
清潔面部後使用,一小包就可以塗均面部及頸部~
因為早前係考試週,作為deadline fighter嘅我,當然係通宵達旦咁溫書啦!
喺咁嘅情況下,面部泛黃就不在話下,仲要係咁爆暗瘡,毛孔變得粗大……
用左SO JOLI BHP精華之後,因暗瘡引起既泛紅及暗瘡印減淡左,肌膚嫩滑左,化妝貼服左!
保濕效果卓越,而且最明顯係面部膚色都無咁黃!!
唔怪得佢一出就俾人搶晒啦!雖然只係用左10日,效果已經好明顯啦~
急救,修復,一級棒!

免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:
BeautyExp

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!