2018年2月27日星期二

金銀滿載@RAY 妝蕾®泰國蠶絲面膜

經過一連串嘅拜年活動,係咁食煎炸嘢,又成日玩通宵,皮膚質素即刻變得好差,又乾又生痘痘!近期收到泰國超人氣RAY 妝蕾蠶絲面膜,正好試試功效。
RAY 面膜是一款泰國進口的蠶絲面膜,有金銀兩色,一盒10片,各據不同功效。不得不讚既係面膜質地,蠶絲面膜屬多孔性纖維,精華液儲存力強,保濕度比普通面膜超出一倍!

RAY 妝蕾®泰國蠶絲面膜【金色】
主要成份有金箔,蝸牛原液及膠原蛋白。可以淨斑亮白,淡紋去痘,令肌膚變得柔嫩幼滑,緊緻彈潤。
RAY 妝蕾®泰國蠶絲面膜【銀色】
蘊含海藻,蝸牛原液及膠原蛋白。可以提亮膚色,收細毛孔,修復肌膚,嫩膚抗皺及深層保濕。
用法:撕開白色膠膜,敷於臉部後移除藍色纖維紙,敷10~20分鐘後取下便可。
蠶絲面膜果然好貼面,雖然看似透薄,但仍然感受到滿滿既精華。
因為之前食煎炸嘢,臉部生左幾粒痘痘,用左金色RAY蠶絲面膜後,雖然唔係即刻凋謝,不過會退紅,而且痘痘比過往更快去除,2日後就無事啦~
用左銀色RAY蠶絲面膜後,乾燥肌都變左水潤肌,之前捱夜既暗黃膚色有所回白。
以後去泰國又多一樣手信要買啦,到時仲唔係金銀滿載~~
其實而家係香港都有得買RAY 妝蕾®泰國蠶絲面膜嫁~指定零售商發售:全線 SASA 化妝品(包括香港及澳門地區)、萬寧(包括香港及澳門地區)、雅施
ASTER 及阿布泰國生活百貨有售;其他地方所售的 RAY 蠶絲面膜,用家須自行分辨真偽

分辨原裝正貨及仿冒品方法:盒上顯示 www.rayanskin.net 為「妝蕾®泰國蠶絲面膜」原裝正貨
STEP 1:刮去包裝背面 QR 防偽貼紙底部的銀色塗層
STEP 2:必須以手機掃描二維碼 (QR CODE)
STEP 3:進入此頁面,按防偽碼查詢。
STEP 4:為防止不法商人重覆使用防偽驗証碼,每個防偽驗証碼只能查詢 1 次,所有已查詢或第
二次查詢之防偽碼時均會統一顯示為假貨而不能成功通過防偽驗証驗。
每盒產品的防偽驗証碼均是獨立對應每盒產品上的二維碼,並不可以以同一個二維碼對應於另一
盒產品的防偽驗証碼。

**是次產品由品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com

More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!