2018年4月16日星期一

趕走乾燥@Goat山羊奶保濕護霜

近期天氣飄忽,,時冷時熱!搞到皮膚都適應唔到,唔止面部,就連手都好乾燥,乾到連張紙都可以鎅損手心!好在早前收到澳洲既Goat山羊奶保濕護霜~
Goat山羊奶保濕護霜(原味),HKD88/100ml。選用天然成分,澳洲製造,品質保證,嬰兒,孕婦皆安心使用。
蘊含豐富優質純正澳洲山羊奶同天然蛋白質,配方溫和,不含石油化學物、人造色素等等,適合各種膚質,可以滋潤乾燥及發癢皮膚,使用後皮膚會變得柔軟及光滑,有效解決濕疹、敏感、乾燥帶來的痕癢、脫皮煩惱。
山羊奶保濕護霜呈白色乳霜狀,推開後會感覺到肌膚被滋潤。一開始以為原味姐係羊奶味,但聞落似係兒時曾經玩過既一款泥膠味道,不過並唔討厭~
對於呢個會令肌膚乾燥既日子,Goat山羊奶保濕護霜滋潤左我肌膚,趕走乾燥!可惜,我覺得佢size幾大支,對於鍾意拎細袋出街既女仕,拎出街可能唔太方便~~
建議零售商:Mannings萬寧,Sasa, HKTVMALL,賣家倉(以上皆為正貨)
*請留意市面上有另一品牌:THE GOAT ,而本品牌名稱為Goat

**是次產品由品牌提供
免責聲明:本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。
歡迎聯絡試用或出席活動事宜!
Email: michelle02532@gmail.com
More Me:

急救痘痘@INFYNYTI草本抗痘低敏修復液

 【臉部護理】 終於可以除口罩見人啦,不過同時間我啲暗瘡都要見人啦…早前我就試用咗INFYNYTI草本抗痘低敏修復液,用佢急救真係好有效!